ספר מחזור כיצד בוחרים מפיק ?

יש שני סוגי חברות להפקת ספרי מחזור:

אפשרות ראשונה, הורדת תוכנה של בית הדפוס והתקנתה במחשב שלכם. אתם מבצעים את עיצוב ספר המחזור מתחילתו ועד סופו, מצלמים את התמונות או מזמינים צלם מקצועי. אמנם המחיר נמוך יותר אך חישבו היטב, התהליך ארוך ודורש שעות עבודה רבות, ידע, מקצועיות סבלנות. לא בטוח שהתלמידים והמורים שהתלהבו מהרעיון ולקחו על עצמם את המשימה יעמדו בזה בשעת לחץ של לימודים, מבחנים או מסיבות אחרות.

אפשרות שנייה, חברה להפקת ספרי מחזור מנוסה שמבצעת במקצועיות את כל תהליך הפקת ספר המחזור כולל צילום עיצוב ותמיכה.

יש מספר נקודות חשובות, בדקו היטב היטב לפני ביצוע הזמנת ספר מחזור.

ספר מחזור זה לא רק מחיר!!!

המלצות, האם יש למפיק המלצות בכתב מבתי ספר שבהם הפיק את ספרי המחזור? המלצות הן מדד חשוב בשביעות הרצון של הלקוחות מספר המחזור ותמונת המחזור.

ניסיון, לניסיון יש חשיבות רבה, תהליך הפקת ספר מחזור מורכב ודורש ידע רב, מקצועיות בתחום הצילום העיצוב והדפוס, הקפדה על כל פרט והרבה סבלנות.

האם למפיק ספר המחזור יש בית דפוס? אין לכך כל משמעות. מה שקובע זה עיצב ספר המחזור, איכות ההדפסה ואספקת ספר המחזור במועד.

ספר מחזור לדוגמא, בפגישה הראשונה בקשו לראות ספרי מחזור לדוגמא מבתי ספר שונים, התרשמו מאיכות צילום התמונות האם התמונות חדות וברורות והצבעים נכונים, מאיכות ההדפסה, מהעריכה הגרפית והעיצוב של ספרי המחזור.

רעיונות לספר מחזור, האם למפיק יש קטלוג המכיל מבחר גדול של דוגמאות ורעיונות לעמודי הספר, כריכות, הזמנות ופונטים? הקטלוג הוא מרכיב חשוב בעיצוב ספר המחזור בעזרתו תעצבו את הספר ותדעו כיצד יראה ספר המחזור בסוף תהליך ההפקה.

אתר שבו מרוכזים כל הקבצים לספר המחזור, מאפשר בכל עת לדעת כיצד מתקדם ספר המחזור, אילו קבצים התקבלו כגון : קבצי וורד, התמונות לספר, רשימות תלמידים ומורים מצולמים, הגהות ועוד.

מועדי צילום לספר המחזור, שימו לב למספר מועדי הצילום. מספר מועדי הצילום תלוי במספר התלמידים בשכבה, לדוגמה: כ-70 תלמידים 2 מועדים, כ-300 תלמידים 4-3 מועדים, כ-500 תלמידים 6 מועדים.

הגהה, ספר מחזור שנמצאה בו טעות לאחר הדפסתו יגרום לעוגמת נפש, לכן חשוב לקבל עותק מודפס של ספר המחזור ולערוך הגהה יסודית. לאחר כל תיקון חייבים לראות את קובץ הספר המעודכן במייל או באתר, לבדוק את כל התיקונים ובמרבית המקרים תגלו תיקונים נוספים. רק לאחר תיקון כל הליקויים ובדיקתם תאשרו סופית בכתב את הדפסת ספר המחזור.

הצעת מחיר לספר מחזור, המחיר חשוב אך זה לא הכול, שימו לב שהמחיר כולל מע"מ והובלת הספרים לבית הספר, חשוב להתייחס לכל הפרמטרים ולבקש הצעת מחיר אחידה כמו מספר עמודים, כריכה קשה או רכה, תמונת מחזור מודבקת לכריכה הפנימית (פורזץ'), מספר מועדי צילום, צילום תמונות פספורט, צילום תמונות לספר ארבעה עד חמישה תלמידים לתמונה, תמונה כיתתית לכל כיתה, תמונה שכבתית ותמונת מחזור גדולה עם מסגרת לבית הספר בגודל של לפחות 50/70 ס"מ.

חישוב נכון של כמות עמודי ספר המחזור, חישוב לא נכון יגרום להזמנת כמות עמודים גדולה ומיותרת, או כמות עמודים קטנה שלא תספיק ותיגררו להוצאות נוספות.

שיהיה לכם בהצלחה ותבחרו את החברה הנכונה להפקת ספר המחזור.

עמוד הבית

 

 

רוצים ספר מחזור מיוחד ואיכותי?

הצהרת נגישות
נגישות

מעוניינים בספרי מחזור?

השיארו פרטים ונחזור אליכם בהקדם